maandag 14 november 2005

Hier woon ik...

fotoVorige week werden wij benaderd door de makelaar via wie wij ons huis destijds gekocht hebben. Hij werkt bij een organisatie die regelmatig een blad uitgeeft met hun huizenaanbod en een aantal informatieve rubrieken. Eén van die rubrieken is "Hier woon ik..." en wij werden uitgenodigd om hieraan mee te werken. Leuk! Nog geen 5 minuten later werd ik al gebeld door een collega van de makelaar, iemand van de afdeling communicatie. Na een korte uitleg wist ik dat we gebeld zouden worden door 2 personen: een redacteur van het blad en een fotograaf. Dat gebeurde dan ook prompt dezelfde dag al, de redacteur was snel met ons klaar: de vragen zouden ons per mail toegestuurd worden en of wij het bij korte antwoorden wilden houden vanwege de beperkte ruimte. Behalve een intro dat aangevuld moest worden, kregen we 5 (inderdaad hele korte) vragen toegestuurd. Maar over een huis met een inhoud van 1100 m3 valt heel wat te vertellen en dat doen we ook heel erg graag. Alleen al op de vraag waarom wij van Nieuwegein naar Mill verhuisd zijn, kan ik wel een antwoord van minstens een A4-tje verzinnen. De volgende vraag ging over het pluspunt van het huis. Eén pluspunt?? Wij kennen er veel meer. Kortom, uiteindelijk is er een stuk van ongeveer 1000 woorden uit de pc gerold. Veel te veel natuurlijk, maar het is aan de redacteur om daar iets moois van te maken. Op dit moment is de fotograaf een aantal "plaatjes" aan het schieten van het interieur én van mij... Oei, als dat maar goed gaat. Na verschijnen van het betreffende magazine zal ik gedeeltes van het uiteindelijke resultaat hier ook laten zien. Beloofd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten