maandag 22 september 2008

Het derde weekend van september: Mill Kermis. Zo zit ik nu ook weer te 'genieten' van de muziek en extra drukte buiten. Hoe later op de avond hoe harder de muziek, of verbeeld ik me dat maar? Gelukkig heb ik hele goede 'herriestoppers', zo heten mijn oordopjes die ik deze dagen hard nodig heb om in slaap te komen.
Gisteravond dreunden de ruiten van de bastonen die in de muziektent geproduceerd werden. Nou ja, als ze maar plezier hebben daar dan heb ik er niet zo'n moeite mee. Als ik maar niet hoef, dan is het al goed. Want kermis: hoe leuk ik het vroeger ook vond, het kan me niet meer bekoren. Maar alle andere mensen uit Mill en omgeving wil ik heel veel plezier wensen deze dagen. Maak er wat leuks van en geniet, maar gooi de lege bierblikjes liever niet in onze tuin! Staat zo slordig als er potentiële kopers langswandelen. En ook die hele stapel Metro's (gratis ochtendkrantje) die ik vanochtend in ons portiek vond, hoefde van mij niet zo nodig. Aan onze eigen Volkskrant en De Gelderlander heb ik wel genoeg!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten