zondag 3 mei 2009

Gemist

Het lijkt of ik deze week alles in Mill gemist heb. Als ik de nieuwsberichten op www.inmill.nl lees, dan was er van alles te winnen en te beleven. Maar het ging aan mijn neus voorbij.

Ik won géén laptop, alhoewel ik echt meteen wist wat er op de foto stond bij de prijsvraag op www.inmill.nl . Er waren er veel meer die gezien hadden dat het om het torentje op de oude brandweerkazerne in de Stationsstraat ging. En met loterijen heb ik nog nooit geluk gehad, dus ook deze keer werd ik er niet uitgepikt. Jammer toch?

Ook het weekboeket was deze keer - evenals vorige keren en waarschijnlijk ook de volgende keren - niet voor mij bestemd. Ik zou er ook maar verlegen van geworden zijn, want ook ik kan niet bedenken waarmee ik het verdiend zou kunnen hebben. Er zijn veel andere mensen in Mill die daarmee gelukkig gemaakt kunnen worden, een mooi initiatief trouwens om regelmatig iemand in de bloemetjes te zetten.

Tijdens de jaarlijkse lintjesregeling viel er geen enkel voor mij naar beneden. Het leek zelfs even of er dit jaar helemáál geen onderscheidingen in Mill zouden worden uitgedeeld, maar gelukkig was er toch één nieuw lid in de Orde van Oranje Nassau in Mill. Dat moet volgend jaar beter, want vergeleken met plaatsen in de regio is één lintje wel erg weinig.

Toen wij zondagmiddag thuiskwamen uit Antwerpen, bleek dat we de braderie ook al gemist hadden. Ze waren nog aan het opruimen, dat is alles wat we er nog van konden zien. Pal voor onze voordeur stond nog een enorme bestelbus, strak geparkeerd tegen onze gevel.

En tot overmaat van ramp las ik bij thuiskomst dat we de volgende rommelmarkt zeker ook zullen missen, want op die dag komen wij terug van onze vakantie in Frankrijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten